Kia iz generacije v generacijo bolj drzno spreminja obliko športnega terenca sportage. V peti generaciji so še dodatno začinili zunanji in notranji videz SUV-ja, ki tekmuje v zelo natrpanem in priljubljenem avtomobilskem razredu.
Pri snovanju novega sportagea so se pri Kii vsega lotili na novo, a smo hitro ugotovili nadaljevanje zgodbe njegovih predhodnikov, sploh zadnjega, ki je bil prodajno zelo uspešen, saj je zagotavljal atraktiven paket za dosegljivo ceno.
Tokrat smo v Avtomobilnosti preizkusili atraktivno različico z oznako GT-line. Z bogato opremo je primerna za tiste, ki si lahko privoščijo tudi deloma čustven nakup. Takšni različici zelo pristaja izbrana pogonska opcija.
To je 1,6-litrski turbobencinski motor s 132 kilovati moči. Štirivaljnik je zelo tih pri umirjeni vožnji, lahko pa pokaže tudi nekaj dinamičnega karakterja, če mu tako ukaže naša desna noga. Sportage v svojem meniju ponudi tudi športen način vožnje, ki poleg odzivnosti okrepi zvok motorja – seveda iz zvočnikov, kar si lahko pogledate v priloženem videoposnetku.
Dodatki za manjšo porabo gorivaVozne lastnosti sportagea so še bolj prepričljive, ko govorimo o udobju. Poraba goriva je bila na našem testu ob zmerni vožnji okoli 7,5 litra na 100 kilometrov, kar je znosno. S priganjanjem motorja v visoke vrtljaje pa je močno narasla, nekako v skladu z zakonitostmi turbobencinskega motorja v tovrstnem vozilu.
Bencinski motor dopolnjuje tudi blaga hibridna tehnologija, označena s kratico MHEV. Slednja ne omogoča vožnje na elektriko, se pa na njen račun motor ugaša že pred ustavitvijo. Dobrodošla je tudi funkcija jadranja, ki izkorišča inercijo in varčuje z gorivom.
Kia iz generacije v generacijo bolj drzno spreminja obliko športnega terenca sportage. V peti generaciji so še dodatno začinili zunanji in notranji videz SUV-ja, ki tekmuje v zelo natrpanem in priljubljenem avtomobilskem razredu.
Za ogled originalnega članka, prosimo, kliknite TUKAJ!